Кандидат-президентите на САЩ са похарчили 195 млн. долара за рекламидата
3 юни 2008 г. 9:59 ч.
Претендентите за президентската номинация в САЩ са похарчили досега близо 195 млн. долара за телевизионни реклами за кампанията си за първичните избори, като 136 млн. от тази сума е била платена от претендентите от Демократическата партия.
Това сочи анализ на политическите реклами, направен от Университета в Уисконсин, предаде АП.
Претендентът за номинацията на демократите Барак Обама е похарчил сума, надхвърляща разходите на всички кандидати на републиканците с над 17 млн. долара.
Надпреварата за номинацията на Републиканската партия приключи през март, след като стана ясно, че Джон Маккейн е фаворитът на републиканците.
Обама води по разходи за реклама и пред основния си опонент за номинацията на Демократическата партия - Хилари Клинтън. Той е изразходвал общо 75 млн. долара, а сенаторът от Ню Йорк - 46 млн. долара.
Двамата се съревновават от почти пет месеца. Джон Едуардс, който се отказа от надпреварата в края на януари, е похарчил над 8 млн. долара.
Проучването е анализирало над 327 000 реклами, излъчени в сезона на първичните избори.
3 юни 2008 г. 9:59 ч.
Претендентите за президентската номинация в САЩ са похарчили досега близо 195 млн. долара за телевизионни реклами за кампанията си за първичните избори, като 136 млн. от тази сума е била платена от претендентите от Демократическата партия.
Това сочи анализ на политическите реклами, направен от Университета в Уисконсин, предаде АП.
Претендентът за номинацията на демократите Барак Обама е похарчил сума, надхвърляща разходите на всички кандидати на републиканците с над 17 млн. долара.
Надпреварата за номинацията на Републиканската партия приключи през март, след като стана ясно, че Джон Маккейн е фаворитът на републиканците.
Обама води по разходи за реклама и пред основния си опонент за номинацията на Демократическата партия - Хилари Клинтън. Той е изразходвал общо 75 млн. долара, а сенаторът от Ню Йорк - 46 млн. долара.
Двамата се съревновават от почти пет месеца. Джон Едуардс, който се отказа от надпреварата в края на януари, е похарчил над 8 млн. долара.
Проучването е анализирало над 327 000 реклами, излъчени в сезона на първичните избори.
Няма коментари:
Публикуване на коментар