Труд - 33 стр.
ЕС харчи €2,4 млрд. за реклама
БРЮКСЕЛ - ЕС е похарчил 2,4 млрд. евро през 2008 г., за да се рекламира, сочи ново проучване,публикувано от „Опън Юръп".
Освен че има комуникационна стратегия, която „продава", съюзът дава годишно милиарди евро за създаване на обща европейска култура и гражданство.
На първо място ЕС си служи с класическа пропаганда - брошури, реклами и филми. Той разполага със собствен институт за изследване на общественото мнение -„Евробарометър", със свои новинарски канали и средства за влияние върху интернет и медиите като обучение и награди за журналисти.
На второ място ЕС дава милиони на външни организации (мозъчни тръстове и лобисти), които популяризират неговите цели. Само през т.г. над 34 млн. евро от бюджета ЕС са били похарчени за „поощряване на европейското гражданство", а още 62 млн. евро за „Развитие на културното сътрудничество в Европа".
понеделник, 29 декември 2008 г.
ЕС харчи €2,4 млрд. за реклама
в понеделник, декември 29, 2008
Етикети: в. Труд
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар