Труд - 29 стр.
Индийци и янки с най-добри реклами
КАН- Рекламни компании от САЩ и Индия спечелиха големите награди в две от категориите на международния рекламен фестивал „Кан лайънс интернешънъл", който се провежда в известния френски курорт за 55-и път. „Промо гран при" в категорията „Промо лайънс" отиде при BBDO New York за Voyeur Integrated Campaign, изработена за тв канала НВО. В „Промо лайънс" се състезават компании, изработващи реклами, насърчаващи продажбите на вече утвърдени марки. Голямата награда в категорията .Дайрект лайънс" взе индийската компания JWT India за кампанията Lead India, изработена за индийския в. „Таймс ъф Индия". В тази категория се състезават продукти на директния маркетинг с пряк ефект върху поведението на потребителя. „Кан лайънс интернешънъл" е най-престижният световен рекламен фестивал. Само в тези две категории през тази година са кандидатствали съответно 1103 и 1697 рекламни продукта. Вестникарска група България е официален представител на фестивала за България.
***
Текст под снимка
Илюстрациите на сайта с наградите съответстваха на реномето на най-престижния световен фестивал за реклама.;
сряда, 18 юни 2008 04:42:27
сряда, 18 юни 2008 г.
Индийци и янки с най-добри реклами
Етикети: в. Труд
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар