събота, 7 март 2009 г.

Малките фирми нямат стратегия за търсачките

Сега - 46 стр.
Малките фирми нямат стратегия за търсачките



Над една трета от малкия и средния бизнес няма стратегия за оптимизация сред уебтърсачките (SEO), която осигурява по-добро позициониране на сайтовете при търсене в интернет.
Според проучване на британската хостинг компания Fasthosts, цитирано от TechNews, много мениджъри все още не са наясно как се генерират резултатите от търсене.
Все пак проучването отчита, че броят на компаниите, които не позиционират своите сайтове в търсачките, е намалял от 49% през 2006 година до 17% в момента.
Близо една пета от анкетираните вярват, че подреждането на резултатите при търсене не може да бъде повлияно от собственика на сайта. 12% пък са казали, че резултатите се подреждат според заплащането. И двете твърдения са неверни, посочват авторите на анализа.
Повечето малки фирми разбират, че трябва да позиционират своите сайтове в големите търсачки, за да се показват по-напред. SEO оптимизацията обаче все още е пренебрегната от много бизнеси, казва Стив Холфорд, маркетинг директор на Fasthosts.
Мениджърите трябва да разберат, че SEO е много важен канал и ако отделят дори и малко време да го изучат и оптимизират сайтовете си, ще получат незабавна възвръщаемост, измерена в по-голям безплатен трафик, посочва Холфорд.

Няма коментари: