вторник, 21 юли 2009 г.

Последна публикация


Снимка: alex.ch

Макар и с немалко тъга, днес трябва да напиша последната публикация на този блог. За година и няколко месеца се натрупаха над 4000 статии в архива му, успя да следи за интересни новини над 120 медии, регистрира над 100 000 уникални посещения. Вярвам, че е бил от полза на много хора в средите на маркетинга. Вероятно мнозина са изпили поне една чаша кафе, преглеждайки съдържанието му. Днес слагам край на този проект.

Има няколко причини за закриването му. Блогът изпълни функцията си на ценен архив тогава, когато ми беше нужен. Той винаги е съществувал с некомерсиална цел - идеята беше зададена още при създаването му. През цялото това време публикувах всеки ден средно по 8 поста със значима информация. Важно е да се отбележи, че става въпрос за вече масово разпространена информация с позоваване на медията източник. Но това струва сериозен резурс от време, с който не разполагам при работата и отговорностите си. Факт е, че и в отплата на усилията си получих много повече обвинения в лично облагодетелстване на чужд гръб и нарушаване на авторски права, отколкото благодарност. Явно въпросните хора така и не разбраха, че напълно безвъзмездно промотирам ценността на тяхното съдържание. Стереотипното мислене и автоматизираните отбранителни реакции са нещо, с което съм свикнал да се сблъсквам всеки ден. Имаше и доста заплахи със съд, но досега никой не е намерил основателни причини да заведе дело. Обаче аз се уморих...

Оттеглянето ми е вид лична оптимизация на времевия ресурс. Разбира се, няма да спра да споделям информация и ще го правя както досега - без комерсиална цел. Ще можете да видите всеки заинтригувал ме с полезността си материал на профилите ми в социалните мрежи или на личния ми блог. С удоволствие ще приема за приятел във Facebook всеки, който ми напише, че ме познава от тук. Ето линк към профила ми. Но най-горещо ви съветвам да ме следите в Twitter, тъй като публикувам най-много съдържание там. Удобен вариант е да се абонирате и за RSS-a на акаунта ми, което ще ви осигури архив на всичките ми микроблогвания.

Довиждане и до нови срещи в онлайн пространството!

7 коментара:

Mariyan Tomov каза...

Бисере, поздравления за успешния проект който успя да реализираш. Информацията на него се четеше от хора в парламента до студенти в областта на медиите, маркетинга и рекламата.
Всяко начинание те сблъсква с недоброжелатели, но най-важното е да им покажеш, че си по-добър и далеч по-мъдър от тях.
Продължавам да следя с интерес личния ти блог!
Успех и за в бъдеще!

Огнян Младенов каза...

Надявам се след ваканцията да си размислил и да продължиш :-)

Анонимен каза...

Мниги интересна идея! и на нас в http:orange.bg ни е помагал!

Work and Travel каза...

Мниги интересна идея! и на нас в http://orange.bg ни е помагал!

Future Health каза...

Страхотна идея! Пожелавам много вдъхновение и успехи.

Анонимен каза...

Здравейте препорьчвам ви сериала хит Бедната Силвана


Изльчен по Бтв Лейди


Повторение всеки следобед без сьботите и неделите от 13 до 13 55


14 часа по Бтв Лейди




Сериала хит Бедната Силвана има 121 епизода



Сериала хит Бедната Силвана е комедиен латино хит сериал



Моля не изтривайтр коментара ми



Брагодаря ви


Лек ден

Анонимен каза...

Здравейте препорьчвам ви сериала хит Бедната Силвана


Изльчен по Бтв Лейди


Повторение всеки следобед без сьботите и неделите от 13 до 13 55


14 часа по Бтв Лейди




Сериала хит Бедната Силвана има 121 епизода



Сериала хит Бедната Силвана е комедиен латино хит сериал



Моля не изтривайте коментара ми



Брагодаря ви


Лек ден