Дневник - 24 стр.
Снимай, прати, спечели
Нов тип реклами тръгват за първи път във водещи лайфстайл списания Две списания - Rolling Stone и Men's Health - започнаха да експериментират с различен рекламен продукт: със сигурност първият ефект от него ще е скок в сметките за мобилните телефони и все пак целта е да се затопли връзката между рекламното предложение и читателя, съобщи "Ню Йорк таймс". Става дума за следното: виждате рекламно каре на страниците на списанията. Ако ви заинтригува, снимате с мобилния си телефон рекламата, след което препращате снимката на определен адрес. Това е знак, че имате интерес към продукта, и в замяна вие ще получите или подробна информация за него, или някое подаръче дори. Технологията, позволяваща да се отличи едно изображение от друго, е разработена от калифорнийската компания SnapTell. В последния си брой Rolling Stone има пет такива реклами, включително на застрахователната компания, която в замяна предлага предварителни кадри от новия сезон на предаване на канала "Дискавъри". "На всеки две седмици ние предлагаме на пазара продукт от хартия и мастило. Това е най-добрият начин да получим обратна връзка с читателите и да разберем какво е отношението и поведението им към рекламодателите ни." Подозрението, че това е начин да се събират мобилни номера, се отхвърля категорично. „Ще изпращаме информация само при заявен интерес", обяснява директорът на рекламата на "Дискавъри".
вторник, 29 април 2008 03:00:14
вторник, 29 април 2008 г.
Снимай, прати, спечели
Етикети: в. Дневник
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар