Днес + - Политика
България се обръща към PR-агенции, за да промени имиджа си
България отвърна на критиките на ЕС, като нае ПР компании от САЩ и Австрия, които да променят нейния имидж, посочва агенция "Ройтерс", цитирана от news.bg.
През декември миналата година българското правителство е подписало договор за 1,53 милиона долара с австрийската компания "Хохегер Комуникационсбератунг", показват данни от официалния уебсайта на Агенцията за обществени поръчки.
Задачата й включва "провеждане на кампания за укрепване на положителния имидж на България в Европейския съюз".
Според австрийската компания, тя е спечелила договора за пиар в конкурентен търг и е организирала, а в някои случаи платила на европейски журналисти да посетят София и интервюират премиера Сергей Станишев и други правителствени служители.
"Задачата на "Хохегер" по отношение на българското правителство включва цялостни комуникационни услуги за Република България. Обхватът на консултантските ни услуги е в засилване на комуникацията и отношенията с медиите", заяви Мартин Йеневайн, представител на компанията.
Компанията "Хохегер" е свързана с базираната в САЩ пиар консултантска компания "Бърсън-Марстелър", от която заявиха, че са свършили в Брюксел малко работа за българското правителство според договор, насочен предимно към "сближаване" с журналистите.
Робърт Мак, директорът на компанията в Брюксел, каза, че една от техните услуги е била да уредят медийни срещи за Рейчъл Еренфелд, директорка на базирания в Ню Йорк Американски център за демокрация и автор на статии, в които пише, че Европейската комисия се отнася несправедливо към България.
Еренфелд посети България през май по покана на Станишев, за да направи "независимо проучване за усилията на България в борбата с организираната престъпност и корупцията", както го определя самата тя в статия, публикувана във "Вашингтон Таймс".
"Наказването на България би имало обратен ефект", е нейното заключение, посочва информационната агенция.
17.07.2008
петък, 18 юли 2008 00:01:00
неделя, 20 юли 2008 г.
България се обръща към PR-агенции, за да промени имиджа си
Етикети: dnesplus.com
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар