Класа - 11 стр.
Хитлер стана "рекламно лице"
Немският производител на шапки Hut Weber наруши негласното табу в Германия за използването образа на Адолф Хитлер и го включи в новата си рекламна кампания, съобщи британският ежедневник The Telegraph. На чернобял рекламен постер на компанията схематично е изобразен характерният овал на лицето на Фюрера - сресан настрани над челото перчем и превърналите се в нарицателни за образа му малки мустачки. До него е същото изображение. То обаче посредством едно бомбе по елегантен начин "преобразява" мразения диктатор в героя на нямото кино от "Великият диктатор" -Чарли Чаплин. Надписът на плаката гласи просто: "Ето, това е шапка". Постерът е изработен от германската рекламна агенция Serviceplan Hamburg/Munchen ( Alexander Schill), а художествен директор на провокативната графика е Джонатан Шуп. Според британското издание от края на Втората световна война досега изображението на Хитлер е било използвано само в исторически план. Въпреки всичко обаче спорната реклама среща одобрението на голяма част от младите германци, изразяващи мнението си за кампанията в интернет-форумите, завършва коментара си The Telegraph.
вторник, 22 април 2008 04:47:49
вторник, 22 април 2008 г.
Хитлер стана "рекламно лице"
Етикети: в. Класа
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар