неделя, 18 май 2008 г.

"All Channels Communication” с най-много награди от PR-приз’2008

ЕКСПРЕС.БГ - Общество
„All Channels Communication” с най-много награди от PR-приз’2008

Как се случва ... PR – това показваха в продължение на една седмица водещи PR-специалисти в рамките на Втория PR фестивал, организиран от Българското дружество по връзки с обществеността (БДВО) и Асоциацията на имиджмейкърите ИМАГИНЕС. С песента „Как се случва любовта” на Нина Николина и Калин Вельов снощи бе открита бляскавата церемония по връчването на годишните награди на БДВО PR-приз 2008.
Специалната награда на PR-общността – „PR-легенда” тази година получи проф. Тодор Петев.Три от наградите на 8-то издание на конкурса отидоха при „All Channels Communication” . Те бяха отличени в категориите: Корпоративна PR-кампания за проекта им „От любов към живота. AVON срещу рака на гърдата – 2007”; PR-кампания на нов продукт за „AVON Style Aкадемия за мода и красота. Представяне на новата серия грим на AVON”; PR-кампания на съществуващ продукт за националната кампания „Говорете помежду си”, част от проекта „Пламък за секс” за популяризиране на медикамента за еректилна дисфункция Левитра.Една от наградите на „All Channels Communication” бе връчена от председателя на УС на „Пощенска банка” Емилия Миланова.На второ място по получени награди се наредиха от „ACTIVE GROUP”. Те спечелиха в категориите PR-кампания на държавна институция за информационната кампания на Министерство на финансите за европейските фондове „Бъдете активни” и PR-кампания на политическа организация за кампания на НДСВ за участие в изборите за евродепутати. Наградата за кампанията „Бъдете активни” бе връчена от Юлий Павлов, издател на ЕКСПРЕС.БГ и в. „Експрес”.В категорията Обществено значима кампания на организация от стопанския сектор спечели реализираната от „Глобул” акция „Шофирай безопасно, използвай hands-free!”.
В категорията вътрешно-организационен PR отличена от журито беше информационната кампания за служителите на MKB Unionbank, реализирана от „MKB Unionbank”.В оспорваната категория PR-събитие победител е „New Moment PR Agency” за PR събитието по случай откриването на първия автосалон на LEXUS в България „Стремеж към съвършенство”. От „New Moment PR Agency” взеха и приза в категорията PR-кампания в сектор финанси за проекта лизинг на яхти ог HYPO ALPE-ADRIA-LEASING БЪЛГАРИЯ”.Би Ти Ви получи награда в категорията PR-кампания на медия за проекта „Survivor Експедиция Робинзон”. „Publicis Consultants | MARC” получиха приз за кампанията им „Sony Digi School Program” в сектор информационни и телекомуникационни технологии.В новата категория PR-студент спечелиха Боян Цветков и Борислав Грозданов за проекта им „Кризисен план на LeviPHONE”.Журито на PR-приз 2008 връчи специална награда за постигнат значим резултат чрез PR-похват на Insurance.bg за организираната Национална кръгла маса за управление на катастрофичните рискове. Специалната награда на КРИБ бе връчена лично от Даниела Петкова – председател на Надзорния съвет на КРИБ и главен изпълнителен директор на ПОК „Доверие” и отиде при ЗАД „БУЛСТРАД ЖИВОТ” за проекта им за конкурс за детски рисунки за стенен календар.По време на церемонията бе обявено и създаването на Асоциация на преподавателите по комуникации. Българската академична асоциация по комуникации (БААК) е с председател проф. Людмил Стойков. Обявено беше и решението на БДВО, ИМАГИНЕС и БААК за създаване на Конфедерация по PR.
18.05.2008
неделя, 18 май 2008 00:01:00

Няма коментари: