Труд - 30 стр.
„Фейсбук" стана номер 1 и в САЩ
„ Фейсбук" стана най-популярният социален сайт в САЩ, след като достигна 70,278 млн. уникални посетители през май. Това е с 97% повече спрямо същия месец на м.г. Уникалните посетители на доскорошния лидер „МайСпейс" (MySpace), който сега е на второ място, намаляха с 5% за периода. В момента те са 70,255 млн., показват данни на компанията за интернет
пазарни анализи comScore. Вероятно именно спадът на потребителите е причината „МайСпейс" да съкрати 30% от персонала си. Компанията все още изпреварва „Фейсбук" в един важен аспект - рекламата, коментират анализаторите. Посетителите на„МайСпейс" са кликали върху 31,8 млн. реклами през април 2009 г., което съставлява близо 47 на сто от общия
рекламен обхват в социалните мрежи. На второ място е „Фейсбук" с близо 25 млн. клика, които представляват пазарен дял от около 27%.
По отношение на приходите „МайСпейс" отново е на челна позиция, като се очаква те да достигнат 495 млн. долара през 2009 г. със 115% повече от приходите на нейния основен конкурент. Тази разлика обаче може скоро да се стопи. Предстоят промени в рекламното споразумение между „МайСпейс" и
топтърсачката „Гугъл". През 2006 г. двете компании са сключили договор, съгласно който социалната мрежа ще получава по около 300 млн. долара годишно до края на юни 2010 г. Според неофициална информация при ново споразумение парите от реклама за „МайСпейс" ще намалеят от 50 до 70 млн. долара годишно. Маркетолозите вече категорично залагат на „фейсбук", докато значението на „МайСпейс" рязко намалява, категорични са експертите.
петък, 19 юни 2009 г.
„Фейсбук" стана номер 1 и в САЩ
Етикети: в. Труд
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар