200 000 хляба рекламират нов сериал no TV2
в. Класа
Християн НЕМСКИ
"Хляб и зрелища" изписа върху 200 000 опаковки хляб "Бонус" най-новата национална телевизия TV2. Медията избра нестандартен начин да рекламира новия исторически сериал "Рим", който тръгна в ефира й на 9 март. Хитовата американска поредица, обрала куп телевизионни награди, се излъчва всяка събота и неделя от 19,00 часа в продължение на 22 епизода. Идеята за кампанията е на рекламна агенция DDB Sofia. Освен върху пъл-нозърнестите хлебчета рекламата има и печатен вариант, който вече може да се види върху няколко български луксозни издания и билборда. Концепцията на DDB Sofia относно промотирането на сериала е слоганът "Хляб и зрелища" да бъде различен в зависимост от това къде е позиционирана рекламната визия. "Слоганът, който използвахме в Playboy, гласеше "Дойдох, видях, по... х!", като препрати и към фразата на Юлий Цезар "Дойдох, видях, победих!". В същото време изпуснатите букви са вид еротично намигване за читателите поради тематичната насоченост на списанието", заяви за "Класа" криейтив директорът на DDB Sofia Йордан Жечев. стр. 25
петък, 14 март 2008 г.
200 000 хляба рекламират нов сериал no TV2
Етикети: в. Класа
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар