сряда, 12 март 2008 г.

Google ще наказва рекламодатели за бавни сайтове

Google ще наказва рекламодатели за бавни сайтове
InfoBulgaria.info

Google планира да въведе система за градация за сайтовете на рекламодателите, които участват в контекстната реклама Adwords. Смисълът на градацията се състои в следното: напоследък при клик някои рекламируеми сайтове започват да се зареждат твърде бавно и потребителите не дочакват до окончателното зареждане, в резултат на което спада общата ефективност на рекламата. Google ще добави в системата си параметъра Quality Score, който ще измерва скоростта на работа на въпросния сайт, а така също и доколко отговаря на рекламната обява, съобщава електронното издание CyberSecurity. От компанията обявиха, че новата система ще заработи до няколко седмици. След старта й рекламодателите, получили негативна оценка, ще имат срок от един месец, за да променят и оптимизират сайта си или да преминат на нов, по-бърз сървър. Онези, които не се вслушат в предупреждението, ще бъдат наказвани финансово – понижаване на позицията на обявата и нейната стойност. От Google коментират, че скоростта на работа на сайта се влияе най-вече от самия сървър, както и от многобройните препратки, водещи към електронната страница.

Няма коментари: