събота, 15 март 2008 г.
Publicis MARC за Renault
Publicis MARC за Renault
Кампанията по представянето на новия модел Renault Laguna на българския пазар бе разработена от комуникационния холдинг Publicis MARC. Кампанията включва тв, прес-, интернет и външна реклама. Преди старта й агенцията за директен маркетинг, част от холдинга - Marksman, създаде и проведе тясно таргетирана кампания към топ мениджъри на опериращи в България компании. Тя включваше брандиране на летище "София", магазин за мъжка мода Rollman, някои бизнес центрове. На избраните мениджъри бе изпратен по един мобилен телефон, чрез който те можеха да си запазят дата за тест драйв на автомобила.
Етикети: в. Капитал
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар