Рецесията не намалява маркетинг разходите
в. Дневник
Икономическата рецесия в САЩ вече не се отрича от никого, след като миналата седмица дори Федералният резерв взе мерки за намаляване на последиците от влошаването на икономическите показатели. Оказва се обаче, че въпреки лошите пазарни стойности и въпреки увеличението на цените гиганти като „Проктър енд Гембъл" (Procter & Gamble Co.), „Колгейт" (Colgate-Palmolive Co.), „Крафт фуудс" (Kraft Foods) и „Келог" (Kellogg Co.) не намаляват бюджетите си за маркетинг. Според публикация в adage.com въпросните компании са увеличили или поне са запазили разходите си за маркетинг. Тази тенденция ще продължи, макар че фирмите ще трябва да увеличат цените на продуктите си заради растящите разходи за суровини. „Проктър енд Гембъл" и „Колгейт" например декларираха по-големи от очакваните продажби в САЩ. Шефът на рекламата на „Келог" пък обяви, че компанията ще увеличи разходите си за реклама до 1.1 млрд. долара, което е около 9% от планираните продажби за годината. И Айрийн Роузенфелд от ръководството на „Крафт" обяви, че фирмата ще увеличи бюджета си за маркетинг между 8% и 9% от общите продажби до 2009 г. стр. 17
вторник, 11 март 2008 г.
Рецесията не намалява маркетинг разходите
Етикети: в. Дневник
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар