Карлсберг водач по продажби на бира у нас от началото на 2008 г.
дата : 11 март 2008 г. 15:54 ч.
"Карлсберг България" е продала най-много бира в страната през първите два месеца на 2008 година, показват данни на Съюза на пивоварите в България, цитирани на пресконференция днес от изпълнителния директор на българския клон на базираната в Дания фирма, Александър Грънчаров.
През януари и февруари тази година, "Карлсберг" е продала 12% повече от своите продукти, в сравнение със същия период на 2007 година. Успешните резултати на компанията са постигнати в условия на стагнация на пазара на бира у нас, който се е свил с 2% в сравнение с обемите за януари и февруари 2007 г. е съобщил Грънчаров.
Пазарният дял на "Карлсберг България" за първите два месеца достигна 31%, което е с 4% повече в сравнение със същия период на 2007 година. Всички марки бира на компанията ("Carlsberg", "Шуменско", "Пиринско", "Tuborg", "Holsten" и "Budweiser") отбелязват ръст на продажбите, а близо една пета от изпитото у нас пиво тази година е с марката "Шуменско", твърдят от "Карлсберг България".
"Продажбите на Шуменско за януари и февруари 2008 година са се увеличили с близо 17% в сравнение със същия период на миналата година. Вярваме, че положителната тенденция ще се запази и до края на годината, като принос за това ще имат както инвестициите и увеличаването на капацитета на шуменската пивоварна, така и представянето на нови продукти на пазара", обясни Александър Грънчаров.
"Шуменско" вече е и с нов външен вид - половинлитровата стъклена бутилка с ретро дизайн и отличителни елементи на пивоварната. Тя е продължение на успешната юбилейна серия, която компанията представи на пазара по случай 125-тата си годишнина през април 2007 г. Бутилката е с емблематичната за "Шуменско" лесно отваряща се капачка с халка и вече е в магазините в големите градове, а до дни ще бъде в търговската мрежа в цялата страна.
"През 2008 година се очаква близо 3 пъти да нарасне и капацитетът на производство на наливна бира в шуменската пивоварна. Това ще стане с пускането на новата линия за кегове, която ще заработи през май. Така ще можем да отговорим на засиленото търсене по време на летния сезон", обясни Грънчаров.
Новата линия е само част от реконструкциите и оптимизациите в завода в Шумен, които предстои да бъдат направени през 2008 година. През май ще бъде напълно завършена и новата складова база с площ от 1000 кв. м. Работи се по подобрения на сградата на варилната инсталация на пивоварната.
Тези проекти са част от цялостния план за модернизация, за реализацията на който "Карлсберг България" ще инвестира над 20 млн. лева през следващите 3 години.
дата : 11 март 2008 г. 15:54 ч.
"Карлсберг България" е продала най-много бира в страната през първите два месеца на 2008 година, показват данни на Съюза на пивоварите в България, цитирани на пресконференция днес от изпълнителния директор на българския клон на базираната в Дания фирма, Александър Грънчаров.
През януари и февруари тази година, "Карлсберг" е продала 12% повече от своите продукти, в сравнение със същия период на 2007 година. Успешните резултати на компанията са постигнати в условия на стагнация на пазара на бира у нас, който се е свил с 2% в сравнение с обемите за януари и февруари 2007 г. е съобщил Грънчаров.
Пазарният дял на "Карлсберг България" за първите два месеца достигна 31%, което е с 4% повече в сравнение със същия период на 2007 година. Всички марки бира на компанията ("Carlsberg", "Шуменско", "Пиринско", "Tuborg", "Holsten" и "Budweiser") отбелязват ръст на продажбите, а близо една пета от изпитото у нас пиво тази година е с марката "Шуменско", твърдят от "Карлсберг България".
"Продажбите на Шуменско за януари и февруари 2008 година са се увеличили с близо 17% в сравнение със същия период на миналата година. Вярваме, че положителната тенденция ще се запази и до края на годината, като принос за това ще имат както инвестициите и увеличаването на капацитета на шуменската пивоварна, така и представянето на нови продукти на пазара", обясни Александър Грънчаров.
"Шуменско" вече е и с нов външен вид - половинлитровата стъклена бутилка с ретро дизайн и отличителни елементи на пивоварната. Тя е продължение на успешната юбилейна серия, която компанията представи на пазара по случай 125-тата си годишнина през април 2007 г. Бутилката е с емблематичната за "Шуменско" лесно отваряща се капачка с халка и вече е в магазините в големите градове, а до дни ще бъде в търговската мрежа в цялата страна.
"През 2008 година се очаква близо 3 пъти да нарасне и капацитетът на производство на наливна бира в шуменската пивоварна. Това ще стане с пускането на новата линия за кегове, която ще заработи през май. Така ще можем да отговорим на засиленото търсене по време на летния сезон", обясни Грънчаров.
Новата линия е само част от реконструкциите и оптимизациите в завода в Шумен, които предстои да бъдат направени през 2008 година. През май ще бъде напълно завършена и новата складова база с площ от 1000 кв. м. Работи се по подобрения на сградата на варилната инсталация на пивоварната.
Тези проекти са част от цялостния план за модернизация, за реализацията на който "Карлсберг България" ще инвестира над 20 млн. лева през следващите 3 години.
Няма коментари:
Публикуване на коментар