Как да се спасим от превъртането на рекламите
в. Дневник
Близо 20% от марките търпят загуби в продажбите сред домакинства, които използват цифрови записващи устройства, позволяващи рекламните блокове да бъдат прескачани. Това показва проучване на американската консултантска компания Information Resources Inc. (IRI). Проучването, цитирано от adage.com, е правено в продължение на повече от три години. Според резултатите семействата, които ползват TiVo (цифрово записващо устройство), купуват 5% по-малко продукти от домакинствата, които не си служат с подобна техника. В същото време изследването показва, че дори и незначително пренасочване на медия плановете на компаниите към канали, различни от телевизията, може да неутрализира негативния ефект от съвременната техника. Фирми, които изразходват 20 или повече процента от рекламните си бюджети извън тв каналите, почти не са засегнати от промяната в навиците на хората с TiVo да пазаруват по-малко. Като показателен пример за нуждата рекламните концепции да бъдат насочвани към различни медии изследването на IRI показва, че производителите на нехранителни стоки почти нямат загуби от използването на цифровите устройства. Негативните последици са главно за хранителните стоки, които по традиция съсредоточават разходите си в тв каналите и интересът към новите им продукти в домакинства с модерна техника е със 7.5% по-малък, отколкото в останалите. Прескачането на рекламите засяга само най-рейтин-говите продукции, които хората записват. Това е възможност рекламодателите да насочат слотовете си към часовите пояси извън зрителския пик. дневник *** Цифровите устройства увеличават праймтайма Бързото разпространение на DVR (digital video recorders) 6 САЩ е увеличило навиците на възрастовата група от 18 до 49 години да гледа телевизия и е довело до удължаване на праймтайма от 20 до 24 ч. Това показа проучване на „Нилсен" (Nielsen). Гледането на телевизия в 21 ч. се е увеличило с 3% в сравнение с 2005 г. стр. 17
вторник, 1 април 2008 г.
Как да се спасим от превъртането на рекламите
Етикети: в. Дневник
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар