Ал Гор започна рекламна кампания срещу глобалното затопляне
дата : 1 април 2008 г. 16:01 ч.
Бившият вицепрезидент на САЩ и тазгодишен лауреат на Нобеловата награда за мир Ал Гор преди дни постави началото на 3-годишна рекламна кампания за насочване на вниманието на американските жители към опасностите, които крие глобалното затопляне, предадоха Асошиейтед прес и ДПА.
Организацията на Гор "Алианс за защита на климата" заявява, че кампанията, която ще струва 300 милиона щатски долара, цели да повиши натиска върху политическите лидери да действат незабавно, за да се намалят емисиите на въглероден диоксид, метан и други парникови газове.
Кампанията ще включва ТВ, радио, онлайн и печатни реклами. Целта е да се ангажират 10 милиона нови привърженици, настояващи за промяна в политиката.
Засега "Алианс за защита на климата" наброява 1 милион активни съмишленици. Кампанията ще бъде финансирана с частни дарения, като до момента са набрани половината от необходимите средства.
В телевизионното новинарско списание по Си Би Ес "60 минути" Гор разкри, че ще дари Нобеловата си награда и хонорарите си, получени от книгата и филма си "Неудобна истина". БТА
Няма коментари:
Публикуване на коментар