Заповядай, зетко
в. 24 часа
Рекламата на ипотечен кредит "Чудо” е стъпила на изопачаването на клишета. Би било чудо тийнейджърът да е добро момче, тъщата да е по-грижовна, съпругата - по-любяща, и да не я боли глава всяка вечер, а новият дом -факт.
И все пак, благодарение на един добър финансов продукт, както и на правилното и навременно решение на главния герой, "чудото" е малко по-възможно", разкрива замисъла с добрата тъща пиар експертът на банка "Пиреос" Мая Хайрабедян.
Рекламата е заснета от перспективата на таткото, когото на галено екипът на рекламата нарича Чудомир. Тъщата е такава, каквато всички бихме искали тя да бъде - очарователна, загрижена, дори модерна по свой собствен начин. Ролята й се изпълнява от Валентина Василева - жената е далеч от професионалните актриси. "Избрана е чрез кастинг заради благото си излъчване", каза крийети директорът на клип Ирина Бъчварова
Приятната, почти виртуална тъща, както заподозряха много зрители, в момента е в чужбина.
Зад историята стои голямата международна рекламна агенция ДДВ София - носител на много награди "Златен лъв" от Кан. Продуцент и режисьор е
Стоян Радев. Музиката е рефренът "Чудо ли е станало, кажи..." от песен на Васил Найденов. Неговите хитове явно будят особена носталгия, защото ги слуша и тъщата на БТК и дори играе фитнес в техния ритъм.
стр. 33
събота, 5 април 2008 г.
Заповядай, зетко
Етикети: в. 24 часа
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар