Поглед - 15 стр.
Безплатните издания са една четвърт от излизащите в Европа
Най-големият вестникарски пазар в момента е Китай според Световната вестникарска асоциация (СВА). Там се пласират по 107 милиона вестника на ден. След това идват Индия и Япония - съответно с по 99 и 68 милиона ежедневника. Америка и Германия продават съответно „само" по 51 и 20,6 милиона. Световната вестникарска асоциация е безкомпромисна - вестниците са се увеличили през миналата година с 2,57 процента, а заедно с безплатните издания -до 3,65 на сто, но електронните им сайтове са скочили с цели 50,77 процента през последните пет години. И там се стичат основните рекламни бюджети. Но новото, което световната организация отбелязва, са безплатните вестници. Всекидневниците от този вид са вече 7 на сто от всички в света и една четвърт от излизащите в Европа. СВА казват, че за последните пет години безплатните издания са скочили с 173,2 процента в света. Дигиталната революция - както наричат в момента явлението на безплатните печатни издания в интернет, обещава доста изненади твърде скоро.
събота, 5 юли 2008 05:38:22
събота, 5 юли 2008 г.
Безплатните издания са една четвърт от излизащите в Европа
Етикети: в. Поглед
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар