вторник, 14 октомври 2008 г.

А какво става с рекламата

Дневник - 16 стр.
А какво става с рекламата



Настъпването на криза на капиталовите пазари далеч не означава, че директната реклама трябва да спре, казват от бранша. От управляващото дружество на ДСК казаха, че продължават с рекламите карета и банери в сайтове и вестници, макар и с по-малка честота отпреди. „Понижената активност на другите участници на пазара през този труден период ни дава възможност да бъдем по-забележими за потенциалните инвеститори. Ако в момента това не носи пряк резултат, когато пазарът тръгне отново нагоре, запомненият от инвеститорите бранд ще ни донесе предимство”, смятат от управляващото дружество. От агенция по маркетинг обаче споделиха, че по време на криза разходите за съпътстващи дейности като реклама и PR отиват доста назад, за да може компаниите да си осигурят ликвидност, и по-малките управляващи дружества издържат трудно на големите разходи за маркетинг в такива условия.

вторник, 14 октомври 2008 02:34:02

Няма коментари: