вторник, 14 юли 2009 г.

Продават BusinessWeek заради слаби рекламни постъпления

Класа - 11 стр.
Продават BusinessWeek заради слаби рекламни постъпления



За консултант по сделката е наета инвестиционната банка Evercore Partners Inc.
Списание BusinessWeek, собственост на McGrawHill Companies, което изгуби 30% от рекламните си приходи през второто тримесечие на годината, се продава. Това твърди източник, цитиран от Bloomberg. McGraw-Hill са наели за продажбата бутиковата инвестиционна банка Evercore Partners Inc., съобщил още информаторът, пожелал анонимност, тъй като новината все още не е публична. Говорители на McGraw-Hill и Evercore, и двете базирани в Ню Йорк, са отказали коментар. Рецесията и конкуренцията в интернет се отразиха на намаляването на рекламните продажби на BusinessWeek и на конкурентите му. През април например издателите от Conde Nast оповестиха, че спират своето двегодишно бизнес издание Portfolio, след като то не покрило очакванията за печалба. "Списанията са уязвими на същия спад в рекламата, който засяга и вестникарската индустрия", коментира Том Корбет, анализатор за Morningstar Inc. в Чикаго. "Заради това средата за продажба на списания ще бъде доста предизвикателна", добави той. BusinessWeek е основано през 1929 г. и има повече от 190 души редакционен персонал според информацията, публикувана на сайта на изданието. Списанието има около 4,8 млн. читатели седмично 6 140 страни. BusinessWeek отчете 30% спад в рекламните си продажби през второто тримесечие до $43,9 млн. в сравнение с 22% понижение в индустрията според данни на Информационното бюро на издателите в САЩ. Цялостните рекламни разходи в Америка са спаднали с 12% през първото тримесечие на 2009 г., поведени от вестниците и списанията, след като автомобилните компании намалиха драстично маркетинговите си бюджети, обяви през юни Nielsen Co. Списанието, управлявано от главния редактор Стивън Адлер, бе променено през 2007 г., като към него бяха включени истории за нови продукти и раздел за лични финанси в усилие да се привлекат читатели и рекламодатели.

Няма коментари: