петък, 8 февруари 2008 г.

Нашите реклами - бавни и скучни

Нашите реклами - бавни и скучни
в. Монитор

Чехия е на светлинни години напред пред нас с националната си реклама. Човек е в състояние в захлас да гледа техните четири клипа отново и отново. Толкова динамика, емоция и стотици човешки лица! Кадрите разхождат зрителя из цялата чешка природа и през всички сезони - шеметно каране на ски и снежинки, които покриват обектива на камерата; нямат море, но вдъхновено хвърчат на уиндсърфове и буквално прелитат през кадъра; коне с ездачи се надбягват през приказна природа, млади хора изкачват върхове. Сезоните се сменят на един дъх, в кадрите се вижда култура, история, настроение, спорт, младежки занимания, религия, традиции. 45 секунди стигат да вдъхновят и тези, които са посещавали страната, да се върнат отново. Въпреки видимите усилия на ДАТ нашите клипове продължават да поддържат пенсионерски бавен темп, а кадрите с хора не съдържат и минимален процент от емоцията, предложена от чехите. Разбирането за същината на модерната национална реклама се вижда именно по изложенията, където умелите в това изкуство държави предлагат онова, което предизвиква интереса на конкретния пазар.
стр. 17

Няма коментари: