събота, 9 февруари 2008 г.

Рекламата - някой ни плюе в супата

Рекламата - някой ни плюе в супата
в. Бургас днес и утре
Руси РУСЕВ
Ако всяка вечер по телевизията полуоблечена дама ви казва, че точно това чукане е очаквала днес, докато всъщност очаква куриер да почука на вратата й с пратка в ръце, вие общо взето оставате доста скептичен към самата реклама, защото опитът да се взаимства от рекламата на "Делонги" прави копието доста по-бледо от оригинала. Пък и мацето не става много за чукане, обаче то не го знае.
Ако Азис си показва задните части на пъпа на София, то плакатът не казва нищо, освен това, което вече знаем за него и че провокацията не стига по-далеч от онова, което наричаме дебелащина.
Ако мацка лиже автомат "Калашников", внушението не е кой знае колко оригинално, пък и двусмислието поражда въпроса кого точно визира рекламата - мацката или автомата "Калашников".
Ако по телевизията някой започне да хвали дамско бельо, паста за зъби, бутилка бира или шампоан, от който косата расте като мустаците на Йосиф Висарионович Сталин, човек започва да става подозрителен. Той може и да не го купи. Но не може и да се отърве от усещането, че всяка вечер някой му плюе в супата, докато му показват дамски превръзки, тоалетни чинии или хилави, но инак разгонени хубавици, които от километър миришат на секс, похот и водка - живо доказателство за влиянието на демокрацията върху човешкия род. Живеем в света на рекламата, но това все още не означава, че трябва да лягаме или да ставаме с нея. Хората обикновено лягат с децата си, понякога дори и с жените си.Какво ли не им се случва на хората! Но това не е нищо, това се понася Все пак.
Друг е въпросът, когато между тях се намести рекламата
стр. 1

Няма коментари: