skip to main |
skip to sidebar
На границата с порнографията
в. Телеграф
Освен производителите и родните звезди печелят от цялата работа. Ако не се прочуят с песни, ще се прочуят с пищни форми и предизвикателно разголени тела.
И Катя от "Ритон" попадна в групата на звездите, разгонили рамо пред обектива. Тя направи зашеметяваща фотосесия за фирмата за дамско бельо "Триумф". По очевидни причини Катето е модел на макси линията на фирмата. Но явно това е формулата рекламата да бъде запомнена и да е успешна. Всеки от нас е запомнил преливащите от екрана и рекламни платна форми. Искаме или не, те ни се поднасят всеки ден, и то в огромни количества. Те се загнездват в съзнанието ни и остават там доста дълго време.
Може да се направим само един извод - сексът наистина продава. Това е. Остава само въпросът дали понякога рекламите не преминават границата на допустимите норми, превръщайки се в евтина порнография.
стр. 15
Няма коментари:
Публикуване на коментар