събота, 20 декември 2008 г.

Задава се спад на рекламите

Поглед - 17 стр.
Задава се спад на рекламите



Цели 70% от големите компании В САЩ съкращават разходите си за реклама В телевизията, Вестниците и списанията през 2009 година, заяви совственикът на Дарик радио Радосвет Радев в дискусия за бъдещето на медиите през следващите 10 години. Половината от редуцираните средства за реклама ше се пренасочват в радиото и интернет, допълни Радев, цитирайки щатско изследване.
Следващите една-две години ще бъдат изключително трудни, но телевизията, интернет и радиото са устойчиви на рецесията, каза пък Дидие Щьосел, изпълнителен директор на Apace Media, която е съсобственик на „Диема вижън" заедно с MTG. Според него въпреки кризата рекламните бюджети в България ще растат, защото цената на телевизионното съдържание се е покачила десетки пъти. Той прогнозира още, че рекламата много повече ще се свързва с музикалното съдържание, отколкото с предаванията. Това означава, че предстои музикалните клипове да намерят приложение във всички Водещи телевизии, а не само в специализираните музикални медии, както е сега.
На всеки 7,5 секунди се създава нов блог. Според Явор Иванов от svejo.net блогърите ще изземат функциите на журналистиката. Всяка корпорация пък в бъдеще ще има свой блог, тъй като доверието в тях е много голямо.

Няма коментари: