Класа - 11 стр.
$1,4 млрд. от реклама привличат социалните мрежи в САЩ
Най-големите социални мрежи - MySpace u Facebo-ок - очакват да привлекат 72% от общите рекламни разходи в сегмента в САЩ през 2008 г. Разчетите предвиждат те да достигнат 1,43 млрд. долара, прогнозират от eMarketer. Рекламата във всички останали онлайн социални мрежи (включително общите социални мрежи, нишовите и създадените с маркетингови цели) най-вероятно ще е на стойност 370 млн. долара. Онлайн приложенията за комуникация и забавление, които често се използват от социалните мрежи, пък ще привлекат 40 млн. долара рекламни приходи спрямо 15 млн. долара през 2007 г. Социалните мрежи са сред най-популярните интернет дестинации в САЩ, особено за по-младата публика. Маркетолозите ще продължат да търсят начини да достигат до потребителите на тези сайтове, твърдят още от eMarketer.
петък, 10 октомври 2008 04:25:21
петък, 10 октомври 2008 г.
$1,4 млрд. от реклама привличат социалните мрежи в САЩ
Етикети: в. Класа
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар