събота, 11 октомври 2008 г.

Пада интересът към социалните мрежи

Сега - 46 стр.
Пада интересът към социалните мрежи



Японците са най-бездушни към „Фейсбук" и „МайСпейс"
роучване, извършено от компанията Synovate в 17 страни в света, даде изненадващ резултат. То показа, че 58% от тринайсетте хиляди участници дори не знаят какво е социална мрежа.Най-голяма осведоменост са демонстрирали анкетираните холандци. 89% от тях са отговорили утвърдително на въпроса знаят ли какво представлява този съвременен начин на онлайн общуване. Следват ги японците със 71% и САЩ със 70%. 26% от участниците са отговорили, че са членове на онлайн социална група. Холандия и тук е на първо място с 49%, следвана от Обединени арабски емирства (46%), Канада (44%) и САЩ (40%). Хората постепенно губят интереса си към социалните мрежи в уеб, показало също така изследването. 36% от настоящите членове на групи са заявили, че интересът им е спаднал значително.Най-отегчени от „Фейсбук", „МайСпейс" и компания са японците - за 55 на сто от тях социалните мрежи вече не са толкова важни, колкото преди време. След тях идват словаците и канадците.Във франция и Индонезия обаче се забелязва обратната тенденция - на повишен интерес. Каквото и да са очаквали организаторите и спонсорите на това проучване, едно е ясно -не съществува реална опасност социалните контакти да се пренесат изцяло във виртуалното пространство - поне засега.
събота, 11 октомври 2008 04:15:16

Няма коментари: