петък, 10 октомври 2008 г.

Компаниите се насочват към PR-a

Класа - 11 стр.
Компаниите се насочват към PR-a



Повечето компании вече се насочват към PR, отколкото към рекламата. Това заяви Максим Бехар, управител на МЗ Communications Group за Money.bg, по повод нагласите на бизнеса в настоящата напрегната ситуация на пазарите пред money.bg.
Според него по-убедително звучи посланието към потребителите, ако независим източник го произнесе. Въпреки това той смята, че производителите на напитки и храни ще продължат да инвестират много в реклама. Бехар допълни още, че предприемачите са объркани от това, което се случва на финансовите пазари, и не са сигурни как събитията ще се отразят в България. Междувременно руските медии алармираха, че кризата повлия и на рекламния бизнес. Няколко компании съкратиха вече разходите си за реклама. Експерти предполагат, че същото ще направят и други, а някои дори ще се откажат от нея, пише Тазета ру". Няма съкращения на рекламите бюджети, всичко е стабилно, твърди обаче Ирина Кошелева, PR мениджър на руската GroupM. На фона на финансовата нестабилност руските компании, които се явяват крупни рекламодатели, имат остър дефицит на собствени и заемни средства.
По мнение на специалисти става въпрос за компании от инвестиционния и банковия сектор, финансовият бранш ще претърпи съкращения и намаление на рекламните бюджети. Развитието на рекламния пазар зависи от това колко ще пострада потребителят от финансовата криза.

петък, 10 октомври 2008 04:24:36

Няма коментари: