петък, 26 юни 2009 г.

Експериментират индивидуализиран вестник

Класа - 14 стр.
Експериментират индивидуализиран вестник



Вестниците се съпротивляват на предсказанията, че печатното слово отмира. Настъпи времето на "индивидуализираните новини". С цял набор базирани на ин-тернет технологии потребителите днес могат да правят свой подбор на новини (които могат да четат на компютърния си мони-тър, джобно дигитално
устройство или да разпечатат на домашния принтер), при това в добавка с талони за отстъпка при пазаруване от местни търговци.
"Сега има два вида съдържание. Или ти го избираш, или е подбрано за теб. Идеята тук е човек да си прави лична селекция на новините, предлагани под всякаква вид платформа, по всяко време", казва Питър Вандевантьр, вицепрезидент на отдел
"Целеви продукти" в базираната в Денвър компания "Мидия нюз груп", която притежава 54 вестника в 11 щата. Той създава термина "индивидуализираните новини" след години на търсене пред предизвикателство, заплашващо целия вестникарски бранш.
"Експериментите с индивидуализирания вестник на "Мидия нюз" и "Вашингтон таймс" открива нова възможност за предоставяне на индивидуално ориентирани новинарски продукти, заплащани от клиентите по изгоден начин. Седемдесет ръководители от новинарския бранш участват в Конференцията за индивидуализираните новини, включително представители на "Ню Йорк таймс", "Вашингтон пост", "Лос Анджелис таймс", Асошиейтед прес, "Политико" и "Ганет".

Няма коментари: