четвъртък, 25 юни 2009 г.

Спад на интереса към рекламния фест в Кан

Класа - 11 стр.
Спад на интереса към рекламния фест в Кан



Организаторите на рекламния фестивал в Кан, който се провежда от 21 до 27 юни, очакват значителен спад в посещаемостта, информира Reuters, цитирана от PR Kernel. Основната тема на форума е развитието на сектора в условията на криза, но според анализатори, тя ще бъде изместена от тази за дигиталната реклама, която отбелязва повишено влияние на фона на общия спад в рекламата. Този сегмент е каналът, който има най-големи перспективи за развитие, независимо от свиването на маркетинговите разходи и рекламните съобщения. Прогнозира се общ спад на приходите в индустрията от 8,6% през 2009 г., а за определяния като "светлина в тунела" сектор - скок от 6,9% за същия период.

Няма коментари: