Дневник - 17 стр.
„Пепси“ ще се усмихва с ново лого
Компанията PepsiCo представи през миналата седмица проект за напълно ново позициониране на своите основни марки. Част от него е и идеята за новото лого на „Пепси“. За разлика от стария познат по целия свят знак на газираната напитка с вълнообразна бяла ивица, разделяща основните цветове (червено и синьо), новата форма на бялото трябва да се асоциира с различни емоции, например усмивка. Целта е тъкмо усмивката вече да се асоциира с марката „Пепси“. Новото лого е дело на нюйоркската агенция „Арнел груп“ (Arnell Group), чийто екип е разработил различни варианти на логото за различните продукти от портфолиото на компанията (Pepsi, Pepsi Max, Diet Pepsi). Останалите напитки на Pepsico също ще имат нова идентичност. Така „Арнел“ измества агенцията BBDO, чиято работа за „Пепси“ е продължила 50 години. Тъкмо BBDO създадоха за газираните напитки на компанията слогана „Пепси“. Изборът на новото поколение“, като привлякоха за рекламно лице краля на поп музиката Майкъл Джексън. Ребрандирането ще струва на компанията 1.2 млрд. долара и е планирано да се осъществи през следващите три години.
вторник, 28 октомври 2008 02:29:42
вторник, 28 октомври 2008 г.
„Пепси“ ще се усмихва с ново лого
Етикети: в. Дневник
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар