Новинар - 24 стр.
Звездите на Холивуд правели най-успешния PR преди избори
Мащабно изследване сред студентите на университета във Вашингтон показа, че младите хора в Америка решават дали да гласуват едва след като се "допитат до звездите". Специалистите потвърдили, че знаменитости като Бионсе (на снимката), Кристина Агилера и Шон "Диди" Кумс упражняват огромно въздействие върху "зелените" гласоподаватели. Данните от проучването оборват досегашното мнение на социолозите, че известните хора не могат да накарат младежите да гласуват. Тази година в кампаниите за повишаване на избирателната активност се включиха Джесика Алба, Холи Бери, Ева Лонгория и Дъстин Хофман. Звезди като Мадона, Анджелина Джоли, Джорд Клуни и Антонио Бандерас пък продължават да дават мощно рамо на кандидата за президент на демократите Барак Обама.
понеделник, 27 октомври 2008 03:27:29
понеделник, 27 октомври 2008 г.
Звездите на Холивуд правели най-успешния PR преди избори
в понеделник, октомври 27, 2008
Етикети: в. Новинар
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар