понеделник, 14 юли 2008 г.

Черноморието има лукс, но му липсва реклама

News.bg - У нас
Черноморието има лукс, но му липсва реклама



Родното Черноморие се оказва предпочитана дестинация за мнозина, но трудно се намира информация за него.
На Запад почти няма реклама на България и възможностите за туризъм, които страната ни предлага не само през лятото, но и през зимата.
Това заяви Михаел Никел, мениджър на третия по големина туроператор за Източна Европа и Черно Море REWE, цитиран от burgasinfo.
Според него нашите курорти не отстъпват по качество и ниво на обслужването от световни вериги, но държавата е абдикирала от дълга си да рекламира ресурсите си зад граница.
В това отношение трябва да сме критични, заяви още той.
Положението с рекламата на Черноморието в други държави е гротесково от много години насам. Липсата на туристически представителства в някои от по-големите градове на Германия, например, се отразява пряко върху хотелиерите и потока от гости.
Възможностите не се рекламират от държавата, а се разчита единствено на хората, които се занимават в този бранш, обясни Никел.
Това не е правилно, защото с добра реклама и имидж на Запад, българските курорти ще привличат все повече платежоспособни туристи, които ще окажат пряко влияние върху местната икономика, добави той.
За да се развие отрасълът, единствените инвеститори в това са частниците, показват наблюденията на чужди компании.
С лични средства основахме българско представителство във Франкфурт, не получихме никаква помощ от държавните институции. Жалко е, че много по-малки страни от България, като Албания, имат действащи представителства и чрез тези офиси привличат допълнително туристи, допълни Никел.
Подобна незаинтересованост от страна на правителството поставя родните курорти в неизгодна позиция, смятат хотелиери.
13.07.2008

понеделник, 14 юли 2008 00:01:00

Няма коментари: