петък, 5 декември 2008 г.

"Уолстрийт джърнъл" закрива с реклама първата си страница

Класа - 11 стр.
"Уолстрийт джърнъл" закрива с реклама първата си страница



Печатното издание на "Уолстрийт джърнъл" и онлайн версията на "Ню Йорк таймс" представиха нови елементи в концепциите си вчера, пише "АдЕйдж". "Журналът", който е собственост на Dow Jones & Company, управлявана от News Corp. на медийния магнат Рупърт Мърдок, за пръв път в историята си пусна рекламна притурка, която покрива една трета от първата страница и цялата последна страница на изданието. Рекламната "подвър-зия" на вестника промоти-ра IT гиганта Dell.
Подобен тип корици са типични за таблоидите в Ню Йорк. Този вторник например вестникът "Дейли нюз" разпространи безплатни копия за пътуващите в метрото, чиито първи страници бяха закрити от реклама на популярна видеоигра. "Журналът" обаче винаги е отказвал да променя визията си за рекламни цели. Този път промяната е продиктувана от желанието на издателите да си осигурят допълнителни приходи.
Майкъл Рууни, отговорен за постъпленията в Dow Jones & Company, коментира, че този ход е част от серия новости, които се случват още преди Мърдок да купи компанията. "Като част от промените стартирахме уикенд изданието на вестника, както и изданието "Пърсънъл джърнъл", каза Рууни.
"Уолстрийт джърнъл" се опитва да си осигури допълнителни рекламни приходи, докато "Ню Йорк таймс" цели да увеличи влиянието си над сърфиращите в интернет. Електронното издание на вестника активира алтернативния изглед на сайта си - "Таймс екстра".
Новата версия предлага линкове към съдържание, свързано с това на сайта, но от други източници на новини или блогове. Сред предложените връзки са и такива към конкурентни медии като "фокс нюз", "Уолстрийт джърнъл онлайн" и Би Би Си. Тази промяна има за цел да свърже "Ню Йорк таймс" по-здраво с интернет средата и да направи съдържанието му по-лесно приложимо за потребителите на мрежата, като изгражда интернет общности отвъд границите на изданието.
петък, 5 декември 2008 04:33:53

Няма коментари: