Дневник - Компании&Финанси - VI стр.
Четири агенции се борят за криейтив бюджета на „Мтел“
Четири рекламни агенции са останали в борбата за обслужването на мобилният оператор „Мтел“. По неофициална информация след представянето на криейтив предложенията в първия кръг на конкурса напред продължават настоящата агенция „Демнер, Мерличек и Бергман“, „Ди Ди Би София“, „Графити Би Би Ди О“ и „Ти Би Дабълю Ей София“. От „Мтел“ казаха, че официален коментар ще могат да направят „в близките дни“. Директорът „Маркетинг и комуникации“ на компанията Герасим Славов обясни само, че идеята на конкурса е „да се огледаме какво има на пазара и да преценим кое е най-добро за нашите брандове“. Затова и на агенциите не е било дадено конкретно задание. Пак по неофициални коментари на втори кръг също няма да има креативна задача, а ще бъдат разгледани финансовите условия на агенциите. Конкурсът стартира в края на септември, като освен четирите агенции, които са избрани да продължат напред, участваха още „Маккан Ериксон София“, „Юро Ар Ес Си Джи София“, „Публисис Марк“ и „Дъ Смартс“. Успоредно протича и конкурс за избор на медия агенция, за който също няма официални данни, но на пазара се коментира, че са били поканени почти всички големи играчи. Телекомуникационните оператори са сред рекламодателите с най-големи криейтив и медия бюджети. В рекламните среди често се коментира, че обслужващите ги агенции снимат поне по един тв клип на две седмици. „Мтел“ е най-големият рекламодател в пресата за последните 1-2 години, а в телевизия е в топ 10, изпреварвайки другите два телекома. Криейтив стратегиите на „Глобул“ се обслужват от „Огилви енд Мейда“, а на „БТК - Вивател“ - от „Лео Бърнет“.
вторник, 2 декември 2008 03:33:34
вторник, 2 декември 2008 г.
Четири агенции се борят за криейтив бюджета на „Мтел“
Етикети: в. Дневник
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар