Hicomm - 12 стр.
Сериозно-игрива рекламна кампания стартира Jameson
Кампанията на Jameson под името Seriously Playful стартира у нас в края на октомври с провокативна външна реклама.
Нетрадиционна рекламна кампания започна Jameson. Кампанията на легендарното ирландско уиски под името Seriously Playful стартира в България в края на октомври с провокативна външна реклама. фотографиите са заснети от Джон Ранкин, който се прочу с портретите си на актьорите Юън Макгрегър, Кейт Бланшет, Моника Белучи и бившия премиер на Великобритания Тони Блеър. За българската премиера на кампанията Jameson направи импровизирано проучване на тема сериозно и игриво. На 20 октомври избрани почитатели на марката получиха електронна покана, даваща им право да гласуват. Поканените имаха възможност да изберат характера на предстоящото събитие - официален коктейл или небрежно парти. Според резултатите 20% предпочетоха сериозно събитие, а 80 на сто гласуваха за игриво парти. В духа на новата си кампания обаче Jameson изненада гостите си. като организира и двете партита... на едно място. Ролите на домакини бяха поверени на медийния експерт Георги Лозанов, който забавлява гостите на Playful партито, и Светльо от Хиподил, който приветства присъстващите на Serious събитието. Свалянето на преградата между двете партита пресъздаде мотото на Jameson, според което сериозното и игривото са неразделни.
неделя, 30 ноември 2008 02:53:22
понеделник, 1 декември 2008 г.
Сериозно-игрива рекламна кампания стартира Jameson
в понеделник, декември 01, 2008
Етикети: сп. HiComm
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар