понеделник, 6 юли 2009 г.

За 1/3 тв рекламите са полезни, половината игнорират банерите в нета

Класа - 11 стр.
За 1/3 тв рекламите са полезни, половината игнорират банерите в нета



Според 37% от американците телевизионните реклами са по-полезни за тях при избора на покупка. Половината обаче са категорични, че игнорират рекламните банери в интернет. Това сочи проучване на Американската асоциация на онлайн издателите (ОРА). Тя обяви, че 37 от членовете й, сред които New York Times, Forbes, ESPN, CNN и MSNBC.com, ще излъчват нови, по-големи рекламни единици.
С марки като Bank of America и MercedesrBenz, които достигат до около 68% от общата интернет аудитория на САЩ, форматите на реклама имат строго установени позиции. Бяха наименувани и фиксирани като размер три онлайн рекламни единици:
фиксиран панел (336x700 пиксела) - остава видим, докато потребителят скрол-ва. Кутия XXL (468x648) -екстраширока страна на сайта, която се разширява до 936x648 пиксела и включва способност за видео. The Pushdown (Събаряне 970x418 пиксела) - отваря се в голям размер, за да покаже рекламата, и след 7 секунди се набива към върха на страницата (свивайки се до 970x66 пиксела).
Президентът на ОРА Пам Хорън заяви, че реалната мотивация за това е била да се предостави възможност на маркетинговите специалисти и агенциите да доставят бранд стратегиите си директно на тези страници, които са с много богато съдържание, предаде PR Kernel.

Няма коментари: