вторник, 7 юли 2009 г.

ФАРА ще отличи рекламните агенции

Пари - 19 стр.
ФАРА ще отличи рекламните агенции

Боряна НИКОЛАЕВА

Фестивалът ще се състои от 2 до 5 септември в курортен комплекс Албена
Най-добрите постижения в българската реклама през 2008 и 2009 г. ще бъдат отличени по време на Фестивала на асоциацията на рекламните агенции
(ФАРА). Престижният форум се организира за десети път от АРА България. Категориите, в които ще бъдат раздадени статуетки, са 14. По традиция събитието се радва на засилен интерес от страна на рекламните специалисти в България. Във фестивала може да участват всички реклами и рекламни кампании, публикувани, излъчвани, организирани в периода 1.01.2008-30.06.2009 г. и неучаствали в предишни издания на форума. Всички рекламни форми трябва да бъдат заявени най-късно до 24.07.2009 г.
Жури
Председател на организационния комитет е Красимир Гергов, а директор на фестивала - Мариана Брашнарова. Журито е разделено на творческо и медийно и в него попадат едни от водещите специалисти в сферата на рекламата. В творческото жури личат имена като Мария Тодорова (творчески директор на Ogilvy&Mather), Йордан Жечев (творчески директор на DDB Sofia), Марсел Леви (творчески директор - Noble Graphics Creative Studio) и др. Част от медийното жури са Боряна Несторова (управляващ директор на Media Direction), Десислава Стоянова (медия директор на ЗенитОптимедия/Публисис) и др.
Ретроспекция
Рекламиада 2008 беше насловът, под който преминаха рекламните олимпийски игри миналата година. Над 500 заявки от 62 агенции бяха допуснати до участие, а над 1000 бяха акредитираните участници. Publicis MARC Group стана медийна агенция на годината, след като натрупа най-много точки в трите дисциплини - Креативно използване на традиционна медия, Нови комуникационни канали и Медийна кампания. Ogilvy&Mather Sofa пък беше избрана за рекламна агенция на годината, а WWF - за рекламодател на 2008 г.
***
Кои ще бъдат отличените тази година
- 1. Тв реклама и кинореклама
- 2. Радиореклама
- 3. Прес реклама
- 4. Out Of Home - външна, вътрешна, транспортна реклама, плакати и free cards
- 5. Дизайн - календар, материали за директен маркетинг, брошури, стикери, листовки, продуктови каталози и др.
- 6. Корпоративна идентичност – годишни отчети, лого, тотал дизайн
- 7. Опаковки и етикети
- 8. Интернет реклама
- 9. Автореклама
- 10. Събития
- 11. Рекламна кампания
- 12. Креативно използване на традиционна медия (телевизия, преса, радио, външна и вътрешна реклама, интернет)
- 13. Нови комуникационни канали
- 14. Медийна кампания

Няма коментари: