четвъртък, 9 юли 2009 г.

Безплатното издание "Печатният блог" фалира

Класа - 11 стр.
Безплатното издание "Печатният блог" фалира



Последният опит за превземане на американския медиен пазар се провали, след като вестник "Печатният блог" затвори врати, предаде АфП, цитиран от БГНЕС. "Печатният блог" (The Printed Blog) бе no новия бизнес модел на хиперлокализираните безплатни издания, които предлагаха на бизнеса същия вид евтина и насочена реклама, продавана онлайн. Той се появи по улиците на Чикаго и Сан С)ранциско в края на януари. Публикуването му е спряло "поради липсата на външни инвестиционни капитали", обясни основателят Джошуа Карп в блога на медията. "Това беше трудно решение за нас, но финансовата реалност на ситуацията изискваше да спрем публикуването незабавно и завинаги", добави той. Карп призна, че създаването на нов вид печатна медия от нулата било невероятен опит, както и включването му в глобалната дискусия за бъдещето на журналистиката и печатните медии. Чикагското издание на "Печатният блог" е публикувало 16 броя и е раздало 80 хиляди броя за шестте месеца, откакто съществува. Други 100 хиляди броя са били изтеглени от мрежата за същото Време.

Няма коментари: