вторник, 1 юли 2008 г.

Publicis Groupe сключва споразумение с интернет гиганти

Пари - 27 стр.
Publicis Groupe сключва споразумение с интернет гиганти



Заедно с Yahoo компанията ще предлага мобилни маркетингови услуги
Френската компания Publicis Groupe е развила нова рекламна мрежа, разчитаща на четирите най-големи интернет компании в САЩ, които определят тенденциите в онлайн рекламата: Microsoft, Google/ DoubleClick, Yahoo и AOL. Въпреки че повечето агенции вече работят с тези системи, Publicis иска да регламентира официално връзките си с въпросните компании и да съгласува процеса на планиране на кампаниите си с различните платформи, съобщава сайтът на Световната вестникарска организация.
Цели
Рекламната компания, базирана в Париж, съобщи характеристиките на мрежата и нейните цели.
На първо място, от Publicis Groupe се стремят да разработят нова рекламна мрежа с отворен ресурс (open source), наречена VivaKi, която съчетава интерактивното направление на Publicis - Digitas, и традиционните й рекламни отдели. Другата цел на компанията е да се увеличат приходите от онлайн реклама до 25% от общите й приходи до 2010 г. След придобиването на Digitas през 2006 г. Publicis увеличи приходите от дигитална реклама с 15%.
Сделката на Publicis Groupe с Yahoo включва мобилен елемент. Мобилната маркетингова агенция на групата - Phonevalley, е една от първите, които ще използват мобилната платформа на Yahoo - Blueprint, която ще помогне на Publicis да разпространява по-лесно послания за брандовете на глобално равнище, като в същото време сваля цената за маркетинг специалистите, които досега са се въздържали да използват
подобен тип реклами, коментира paidContent.
стратегия
Този ход на Publicis говори за различен подход към работата с интернет компании в сравнение с конкуренцията, особено втората по големина рекламна компания, WPP, чийто главен изпълнителен директор Мартин Сорел наскоро разкритикува остро Google и неговото превъзходство в онлайн рекламата, съобща-
ва paidContent.
В противовес на позицията на WPP един от управляващите партньори на Publicis - Дейвид Кени, бъдещ съуправител на VivaKi, коментира: Ние не смятаме, че дигиталните медийни компании искат да се освободят от посредниците. Смятаме, че те осигуряват необходимата технология, която ще ни помогне да планираме и да прилагаме кампаниите по-ефективно.
***
Текст под снимка
Една от целите на компанията е да увеличи приходите от онлайн реклама

вторник, 1 юли 2008 05:27:00

Няма коментари: