„Уолстрийт Джърнъл”: „Нюз Корпорейшън” залага на германския телевизионен пазар
Информационна агенция “Фокус” - Свят
Мюнхен. Медийната компания „Нюз Корпорейшън” планира да увеличи своето участие в германската телевизионна група „Премиере”. Това е част от стратегията на „Нюз Корпорейшън” да разшири своето присъствие на най-големия телевизионен пазар в Европа, съобщава „Уолстрийт Джърнъл”. Ако акциите на компанията в „Премиере ” достигнат 30%, то съгласно германското законодателство, тя трябва да предложи оферта за цялостния пакет акции. Със своите 25% „Нюз Корпорейшън” успешно ще може да блокира желанието на други компании да станат акционери в германската телевизионна група. Германия от дълго време е в плановете на американската компания, която притежава телевизии във Великобритания, Италия, Турция, България, Сърбия и Грузия.
вторник, 15 април 2008 08:47:17
вторник, 15 април 2008 г.
„Уолстрийт Джърнъл”: „Нюз Корпорейшън” залага на германския телевизионен пазар
Етикети: Агенция "Фокус"
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар