вторник, 17 март 2009 г.

Топрекламисти пристигат за 13-ия форум на АРА

Класа - 11 стр.
Топрекламисти пристигат за 13-ия форум на АРА



Топрекламистите Стефан Пер, Бернхард Майер и Мартин Рол ще бъдат лектори на 13-ия форум на Асоциацията на рекламните агенции (АРА), съобщиха от организацията.
Семинарът ще се проведе на 26 март в Зала 6 на НДК. Гост-лекторът Стефан Пер е онлайн рекламен мениджър на списание Economist за Европа, Средния изток и Африка, работил е за телевизиите France 2, Eurosport International, Eurosport Spain, Canal +, както и за Yahoo.На форума на АРА той ще презентира темата "Бран-динг срещу представяне: възможности и заплахи за ме-дийния уебсайт". Лекцията на Бернхард Майер ще отговори на въпроса "Ще остане ли медийната и рекламна индустрия съшата след кризата". Майер е медия директор за Централна и Източна Европа на козметичния гигант Beiersdorf. Работил е още като маркетинг директор в медия агенциите OMD Австрия, Media Direction Варшава, както и в подразделенията на BBDO за Централна Европа, Австрия и Ню Йфк. Третият лектор, който ще се включи във форума на АРА - Мартин рол, е основател и главен изпълнителен директор на VentureRepublic, преподава стратегически мениджмънт fta бранда в Китайско-европейското международно бизнес училище в Шанхай и има 15-годишен опит в световната рекламна индустрия. На 26 март в НДК Рол ще говори за това как лидерството на марките губи инерция в условията на икономически спад.

Няма коментари: