Hicomm - 15 стр.
Керстин Трикалитис, изпълнителен директор на Out there media:Бъдещето на рекламата е мобилната реклама
- Какво е бъдещето на рекламата в новите персонални медии?
- С трансформирането на мобилния телефон в най-силната персонална медия чрез „Мобилната реклама" ние всъщност създаваме първата в света персонална масова медия. Никога досега рекламна агенция или марка не са имали възможността да комуникират с техния таргет по всяко време и навсякъде по такъв приложим и директен начин. Резултатът е най-целенасочената и ефективна форма на реклама, която е създадена за комуникация на марка, услуга или продукт с точната аудитория, според нейните интереси, хобита или лични предпочитания. Аз вярвам, че не е далече времето, когато мобилната реклама ще постигне изцяло ново измерение и ще бъде локално базирана - ще бъде приспособена към мястото, където е клиентът в дадено време.
- Каква е ефективността на мобилната реклама?
- Мобилната реклама използва по най-добрия начин всички рекламни формати от мобилната среда - снимки, видео, SMS, MMS, звук и т.н., за да създаде незабравимо изживяване за крайния потребител. В резултат на това кампаниите на мобилната реклама са изключително ефективни, сравнени с тези провеждани чрез конвенционалните медии. Досега кампаниите, които сме провеждали за наши клиенти, генерират рейтинги, които варират между 6 и 19%, някои дори до 75%. Такава ефективност, съчетана с прецизно таргетиране и възможности за оптимизации и данни в реално време, няма как да бъде постигната 6 конвенционалните медии.
- Сравнена със зрелите медии, каква е позицията на мобилната реклама като ефективност и развитие?
- Мобилната реклама днес е най-ефективният и директен начин за достигане до точната аудитория на една кампания. В Out There Media сме развили наша собствена технология - Mobucks™, която е създадена, за да среща рекламодатели и мобилни оператори с цел да сьздават ефективни и успешни кампании. Ролята ни е да подкрепим и двете страни, предлагайки нашата технология, know-how и операционна подкрепа, както и жизненоважните функции на продажбите и бизнес развитието. И тъй като предложението е услуга открай докрай, нашите клиенти само трябва да дойдат с нас за бриф на кампанията и оттам ние поемаме целия процес в тясно сътрудничество с тях.
- Какво е бъдещето на мобилната реклама в Източна Европа и колко далече е нивото от това в Западна Европа? - Аз вярвам, че Out There Media има уникален опит и know-how, когато става въпрос за мобилна реклама в Централна и Югоизточна Европа. Отначало ние изградихме нашия модел в страните от Източна Европа, за които вярваме, че са с изключителен потенциал за мобилната реклама. В този регион обхватът на мобилни технологии е изключително бързо растящ като изискване за иновативни мобилни услуги. Потенциалът за растеж в Източна Европа е огромен, особено в светлината на революционните разработки, които създадохме, като старта на рекламно финансирани мобилни тарифи, които са извънредно успешни сред младата аудитория.
Мобилната реклама е нова дори в Западна Европа. Нашата компания вярва в потенциала на Източна Европа, което се доказва и от най-новия ни офис - този в София, който ще бъде нашата главна база на Балканите. Много се вълнуваме и от наскоро обявеното ни партньорство с M-Tel, водещия мобилен оператор в България. Този месец М-Tel стартира нова услуга за мобилна реклама в България и избра Out There Media за свой партньор за технологии, операции, както и продажби и бизнес развитие.
- Какво можете да ни кажете за Out There Media накратко?
- Out There Media е международен лидер в мобилната реклама. Главният ни офис е във Виена с филиали в Атина, Лос Анджелис, Киев и София. Днес Out There Media има партноорства с 15 оператора в 14 държави и достигаме над 100 милиона абонати. Нашият уеб сайт е www.out-there-media.com.
неделя, 19 април 2009 г.
Керстин Трикалитис, изпълнителен директор на Out there media:Бъдещето на рекламата е мобилната реклама
Етикети: сп. HiComm
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар