сряда, 20 февруари 2008 г.

БНТ дава 90 000 лв. за PR

БНТ дава 90 000 лв. за PR
в. Експрес

БНТ е сключила скандален договор за бартер между нея и "Публисис Кънсалтънтс" ЕООД за консултантски услуги срещу предоставяне на рекламното време от страна на държавната телевизия. Контрактът е на стойност 70 200 лв. без ДДС, като БНТ дори прави 23 процента отстъпка от цените си за реклама. Това става ясно от предложение до Управителния съвет на БНТ с дата от 15.10.07 г. от главния юрисконсулт на медията Кремена Кадиева и директора на "Маркетинг и реклама" на "Сан Стефано" 29 Димитър Димитров. Освен с този документ "Експрес" разполага и с Приложение 1 към същинския договор за услуги в областта на връзките с обществеността между телевизията и "Публисис Кънсалтънтс". Целите на програмата, залегнали в договора са: да изгради и утвърди един модерен образ на БНТ, да й подобри имиджа, да популяризира продукцията и лицата на телевизията, да активира публичното присъствие на медията и оттам присъствието й в съзнанието на аудиторията. За тези услуги генералната директорка на БНТ се е съгласила да направи бартер, който с ДДС е на стойност около 90 000 лв. В контракта обаче е записано, че външните разходи, както и разходите за организация и логистика на специални събития са предмет на допълнително обсъждане и се заплащат допълнително. В текущите дейности на договора е записано, че "Публисис Кънсалтънтс" е длъжна да организира пресконференции и събития за медиите средно по 1 брой на месец. Това обаче все още очевидно не се е превърнало в практика. Сред дейностите за 90 000 лв., които фирмата трябва да извърши за БНТ са он-лайн дискусионен клуб на БНТ, кампания за опазване на околната среда в училище, кампания за поставяне на допълнителни кошчета за боклук и модно ревю от рециклирани продукти. Зад "Публисис Кънсалтънтс" стои Николай Неделчев, който е управител на фирмата, която е наследник на "МАРК Комюникейшънс". стр. 4

Няма коментари: