вторник, 19 февруари 2008 г.

Големите рекламодатели в България се обединиха

Големите рекламодатели в България се обединиха
в. Пари
Мила КИСЬОВА

Повишаване на ефективността на инвестициите в рекламата е основна цел на сдружението Единадесет водещи компании в България учредиха Българска асоциация на рекламодателите. Сред тях са Байерсдорф България, Белла, Данон Сердика, Каменица, Кока-Кола България, ГлоБул, Крафт Фуудс България, МобилТел, Нестле България, Обединена българска банка, Загорка. За председател на управителния съвет на асоциацията е избран изпълнителният директор на Нестле България Антонис Кандзелис. Цели Обединението се създава с цел да подпомогне обмена на добри практики и развитието на рекламния пазар в България в защита на интересите не само на рекламодателите, но най-вече на потребителите, съобщиха от новоучредената асоциация. Сред главните задачи на асоциацията са повишаването на ефективността на инвестициите в областта на рекламата и въвеждането на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите. Представителство Асоциацията ще представлява своите членове при регулирането на отношенията им с държавните органи и институции, медиите, рекламните агенции и сдруженията на потребителите. В устава е заложена програма за създаване на механизми за защита принципите на лоялната конкуренция и отговорната етична комуникация към потребителите. Създаването на асоциацията е крачка напред към саморегулацията на посланията към потребителите от страна на рекламодателите, заяви председателят Антонис Кандзелис. Искаме активно да участваме във всички процеси и проекти, свързани с прилагането на европейски и световни практики в областта на рекламата, допълни той. Поддържането на по-ефективен и ползотворен диалог с медиите е друга задача на големите рекламодатели. Ще защитаваме интересите не само на компаниите, но и на потребителите, заяви председателят на Българската асоциация на рекламодателите Антонис Кандзелис стр. 6

Няма коментари: