сряда, 1 април 2009 г.

Marketing Innovation Forum: Как да превърнем рецесията в най-силното маркетингово оръжие

Дневник - Компании&Финанси - VI стр.
Marketing Innovation Forum: Как да превърнем рецесията в най-силното маркетингово оръжие



Маркетинг по време на криза ще бъде темата на третото издание на Marketing Innovation Forum (MIF), организиран от в. „Капитал“. Целта на форума, който ще се проведе на 28 май, е на едно място да се съберат професионалисти от сферата на маркетинга и рекламата в България, за да споделят опит, информация и идеи. За предизвикателствата, които стоят пред компаниите и техните марки в променените пазарни условия, ще говорят международните лектори на форума, които този път са двама, но за сметка на това отдавна чакани. „Ако искате да видите Кевин Робъртс жив, посетете маркетинг форума“, казва шеговитата рекламна кампания на събитието. Организаторите на MIF се опитват да доведат изпълнителния директор на рекламна агенция Saatchi&Saatchi, част от комуникационния холдинг Publicis Groupe, за целия свят още от първото издание на форума и тази година усилията им се увенчаха с успех. Робъртс е истинска звезда в света на маркетинга. Той е автор на култовата поредица книги „Марките на любовта - бъдещето отвъд търговските марки“ и „Ефектът от марките на любовта: Да спечелиш потребителската революция“. Под неговото ръководство Saatchi&Saatchi постига забележителни глобални финансови резултати, а преди да се присъедини към рекламната агенция, той заема ключови позиции в четири международни водещи компании -Gillette, Pepsi Co, Procter&Gamble и Lion Nathan. Появата на другия лектор -Мартин Линдстром, пък беше пожелана от участниците във второто издание на MIF миналата година. Той е един от най-търсените консултанти по брандинг и автор на книгата „Покупкология - истините и лъжите за това защо купуваме“. „Ню Йорк таймс“ и „Уолстрийт джърнъл“ го наричат най-продавания автор, предишната му книга BRANDSense е определена като една от петте най-добри книги за маркетинг, публикувани някога. Линдстром е изпълнителен директор и председател на консултантската фирма Lindstrom, която съветва управителите на мултинационални корпорации като McDonalds, Nestle, Procter & Gamble, Microsoft, Walt Disney и Unilever. Темата, по която ще говори Линдстром в Народния театър „Иван Вазов“, ще бъде за това как да превърнем рецесията в най-силното маркетингово оръжие. Фокусът на събитието ще бъде върху решенията и тенденциите, които дават възможност кризата да бъде управлявана, и как чрез навременна, експертна информация и споделен опит компаниите могат да я превърнат в растеж. До 7 април е срокът, в който всеки записал се ще има възможност да ползва отстъпка в цената.

Няма коментари: