петък, 3 април 2009 г.

От списание "Адвъртайзинг Ейдж" Mindshare бе обявена за световна медийна агенция на годината

Класа - 11 стр.
От списание "Адвъртайзинг Ейдж" Mindshare бе обявена за световна медийна агенция на годината



Ключови фактори за постижението са преструктурирането на мрежата и успешните кампании
През месец март агенция Mindshare бе обявена за световна медийна агенция за 2008 г. от списание "Адвъртайзинг ейдж", съобщиха от Ogilvy PR. За българското й подразделение новината съвпадна със спечелването на два местни конкурса за медийна агенция - на EU Pharmacia и Boehringer.
Mindshare е глобална агенция за маркетингови и ме-дийни услуги с оборот над $23 млрд. Групата се състои от 97 офиса в 67 страни по целия свят. Агенцията е член на WPP, водещата световна група за комуникационни услуги с $63.5 млрд. годишен оборот. В България Mindshare е част от групата Ogilvy и обслужва 4 от топ 15-те рекламодатели в страната - Globul Unilever, Heineken, Bella. Наградата на "Адвъртай-зинг ейдж" идва след важна година за притежаваната от WPP мрежа. През 2008 г. тя преструктурира работата си, сливайки дванадесет агенции в четири групи: Client Leadership група; група за бизнес планиране; дивизия за креативен медиен подход, наречена Invention и The Exchange, група, фокусирана върху, традиционна и онлайн търговия. Според
"Ад ейдж" глобалното преструктуриране на бизнеса е ключова причина за наградата. Списанието отчита и успешни кампании като китайската версия на "Грозната Бети" за клиента на Mindshare Unilever, както и проекта In the Motherhood, съвместен проект на Unilever и Sprint, в който е използвана интеграция с комедийно шоу, за да бъдат привлечени жени към сайта inthemotherhood.com. Избраният формат е генерирал 5.5 млн. зрители и е избран от телевизия Ей Би Си да бъде превърнат в тв сериал, който започна на 26 март.
"Ад ейдж" отбелязва и основополагащата работа на екипа на Mindshare за клиентите Maybelline u Nike, както и успешната интеграция на агенцията за комуникационно планиране Micnaelides & Bednash в глобалната Invention група.
"Бихме желали да благодарим на Advertising Age за това, че ни избра за „Глобална агенция на годината", коментира Доминик Прок-тор, изпълнителен директор на Mindshare Worldwide. "Миналата година беше важна за нас, тъй като инициирахме сериозни промени в целия си бизнес - от структурата и подхода до дизайна и усещането за собствената ни марка", допълни той. Проктор обясни още, че промените са позволили на агенцията да заеме лидерската позиция в индустрията и че ръководството се гордее с това постижение.

Няма коментари: