понеделник, 2 февруари 2009 г.

Редизайн на логото

24 Часа - 22 стр.
Редизайн на логото



Най-добрите някак естествено привличат най-добрите да работят за тях, твърдят от "М-Тел" по повод имиджовата кампания за обновената визия на оператора. Телевизионната версия е дело на испанския режисьор Алехандро Толедо. Той снима за първи път рекламен клип за компанията, след като е работил вече по няколко проекта в България. Толедо държи да създаде реалистична, почти филмова визия на клипа, затова кани оператора Хавиер Агиреса-робе, с когото напоследък оформят успешен тандем. А въпросният Хавиер е снимал последния филм на Уди Алън - "Вики, Кристина, Барселона". През последните десетина години той е работил с режисьори като Пе-дро Алмодовар, Алехандро Аменабар и Милош форман, както и с актьори като Никол Кидман, Хавиер Бардем, Пенел one Kpyc, Скарлет Йохансон, Натали Портман, Виго Мортенсен, Робърт Дювал и Чарлийз Терон. В рамките на 4 дни в клипа, който е част от кампанията по представяне на обновената визия на "М-Тел", са заснети 12 различни локации. Огромна част от кадрите са снимани с камера от ръка, неизменно от Алехандро. Парчето към клипа се казва Bubbly и е на Colbie Caillat. Със сигурност не сме изчаквали кризата, за да променим логото си, но марката "М-Тел" е изключително силна и това ни позволява да я модифицираме дори и в трудни времена като сегашните. Започнахме да обмисляме промяна доста преди финансовата криза. Преди около една година преминахме през поредица от проучвания, които ни показаха основните преимущества на нашата марка и предложиха няколко подобрения", твърди Андреас Майерхофер. И допълва, че редизайнът е важен, но истинският смисъл на промяната е новото позициониране на марката и на основните й ценности. И посланието, че "М-Тел" е голяма общност и в същото време партньор във всекидневието. "Най-лесно е да въведеш ново лого единствено в името на промяната. "М-Тел" направи много проучвания, които показаха, че старото ни лого се възприема много добре, хората определено го разпознават, харесват го. Затова решихме да го освежим, но запазвайки буквата "М", която е най-разпознаваемата от нашите клиенти, и добавихме много лек, но изящен 3D ефект и обогатихме основните цветове. Клиентите възприемат новия 3D ефект и променените цветове като стилни и изискани, което придава на логото новост и свежест", допълва Майерхофер.

Няма коментари: