вторник, 3 февруари 2009 г.

По време на криза медиите процъфтяват

Пари - 21 стр.
По време на криза медиите процъфтяват



В медийното пространство липсват достатъчно професионални бизнес предавания, коментира за в. Пари Цветан Гърбешков. Изключително трудно е да бъдат финансирани подобни продукции, много по-лесно е да се влагат средства в политематични формати. Придържането към специфична информация е скъпо удоволствие, допълва той. Важна роля тук има и човешкият фактор, защото професионалисти трудно се намират. На Запад свободните ниши в медийно-то пространство отдавна са заети и конкуренцията между играчите в сектора е безмилостно жестока. В България обаче не е така. Рекламата
Стагнация на пазара има, тя се отразява и на рекламните бюджети. Ние още не усещаме криза от гледна точка на финансиране от реклама, казва Гърбешков. И допълва, че ако един мениджър сам не осъзнава необходимостта от реклама, няма защо той да бъде убеждаван. Затова и не процедираме по начина, по който го правехме преди 10 години - моментът на агитацията липсва. Цветан Гърбешков притежава и рекламна агенция и движи рекламните бюджети на около 93% от компаниите в земеделието. Рекламодателите все още подхождат с доверие към рекламните кампании, твърди той. Прогнозата В условията на криза медиите процъфтяват, коментира Гърбешков. Причината за това е нуждата на рекламодателите да привличат клиенти, а най-добрият начин за това е чрез медиите. Дали медиите ще спечелят от кризата, зависи от мениджърите. Ако медията успее да спечели от реклама и да инвестира правилно тези средства, тя няма да бъде застрашена.

Няма коментари: