вторник, 28 октомври 2008 г.

Рекламодатели се събират на „пазар на идеи“

Дневник - 17 стр.
Рекламодатели се събират на „пазар на идеи“



Клуб на арт директорите ще бъде основан в България
Фестивал на рекламодателя се организира за първи път в София по идея на екипа на списанието за реклама и дизайн „Сайн кафе“ (Sign Cafe). Форумът ще се проведе от 5 до 8 ноември в Международния изложбен център и на него ще присъстват световноизвестни дизайнери, работили по рекламните кампании на мултинационални компании. Фестивалът, наречен Admall, е замислен като „пазар на идеи“, който да даде възможност на рекламодателите да се срещнат с рекламни и РR агенции и журналисти, като едновременно с това почерпят от най-добрите световни практики. За целта организаторите са поканили за лектори някои от най-известните арт директори и дизайнери, които работят в областта на рекламата. В София свое представяне ще има фотографът на „Версаче“ Стефано Опо, който ще снима на живо пред публика. Специален гост на фестивала ще е и креативният директор на сиатълската агенция „Коул енд Уебър юнайтед“ (Cole&Weber United) Тод Грант, който се прочу, когато украси с мустачки от мляко световни топ модели и накара цяла Америка да пие „Будвайзер“. По време на фестивала ще бъде представена и пътуващата експозиция на Клуба на арт директорите - ADC (Art Directors Club) - световната организация на арт директорите, дизайнерите и професионалистите във визуалните комуникации, чийто представител за България отскоро е „Сайн кафе“. Клубът е създаден, за да налага стандарти и подпомага студентите, рекламистите и професионалистите в изявите им в дизайна и визията. Всяка година клубът събира най-добрите проекти на творците и ги излага в различни столици. Тази година София е избрана да бъде домакин на изложението, което ще бъде представено по време на фестивала на рекламодателите. Идеята на организаторите е молът да стане ежегодна традиция.
***
Гуру на маркетинга идва за първия Mistery Shopping ден
Световноизвестният маркетолог Марк Майкълсън, основател и пръв президент на MSPA (Mystery Shopping Providers Association), Северна Америка, пристига в София за провеждането на първия по рода си Mystery Shopping ден. Събитието се организира на 30 октомври от българската компания „Фейс оф“ (Face Of ) и има за цел да популяризира услугата „таен клиент“ и нейната приложимост във всяка една индустрия.

вторник, 28 октомври 2008 02:29:18

Няма коментари: